کشف 142 کيلوگرم مواد مخدر در لرستان

کشف 142 کيلوگرم مواد مخدر در لرستانفرمانده انتظامي لرستان از کشف 142 کيلوگرم انواع مواد مخدر در اجراي طرح عمليات مشترک پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز ارتقاء امنيت محله محور در سطح استان خبر داد.


به گزارش مجله خبری از لرستان ؛ سردار"يحيي الهي" در تشريح اين خبر ، اظهار کرد: به منظور ارتقاء ضريب امنيت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور با حضور کليه عوامل انتظامي، پليس هاي تخصصي و شهرستان هاي تابعه طي 48 ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

وي افزود: در اين طرح 142 کيلو و 709 گرم انواع مواد مخدر کشف، 103خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر، قاچاقچي و معتاد متجاهر جمع آوري و دستگير و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

فرمانده انتظامي لرستان در ادامه از کشف 7 هزار و 654 قلم انواع کالاي قاچاق به ارزش بيش از 88 ميليارد ريال، توقيف 129دستگاه خودرو شوتي و 48 دستگاه موتورسيکلت متخلف در اين رابطه، دستگيري 24 سارق و مالخر از نتايج ديگر اين طرح عنوان کرد.

سردار الهي در پايان با اشاره به دستگيري 364 متهم در اين طرح گفت: پليس با همکاري دستگاه قضائي با تمام توان با سارقان قاچاقچيان و هنجارشکنان برخورد قانوني خواهد کرد.

انتهای پیام



پست های مرتبط